تولید آیتم‌های برنامه تلوزیونی نسل قاسم به پایان رسید
تولید آیتم‌های برنامه تلوزیونی نسل قاسم به پایان رسید
برنامه نسل قاسم
  • 01/05/09
  • 18:13

تولید آیتم‌های برنامه نسل قاسم به پایان رسید.آیتم‌های خوانش کتاب محرمی توسط نوجوانان و آیتم‌های مرثیه سرایی و نوحه‌خوانی توسط مادحین نوجوان که تولید آن بر عهده رویش فیلم بود برای پخش در برنامه‌ نسل قاسم شبکه امید آماده شده است.

تولید آیتم‌های برنامه نسل قاسم به پایان رسید.آیتم‌های خوانش کتاب محرمی توسط نوجوانان و آیتم‌های مرثیه سرایی و نوحه‌خوانی توسط مادحین نوجوان که تولید آن بر عهده رویش فیلم بود برای پخش در برنامه‌ نسل قاسم شبکه امید آماده شده است. کارگردانی این آیتم‌ها توسط مهدی بیگی انجام شده‌است. تصویر برداری این پروژه با امیر رضا غفاری و تدوین آن برعهده امیرمهدی رحیمی بوده است.

لازم بذکر است ویژه برنامه نسل قاسم در دهه اول محرم به صورت زنده و گفتگومحور به نحوه خادمی برای اهل بیت و حل مسائل مردم از طریق تشکل‌های هیات‌های نوجوانانه پرداخته و از شبکه امید صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

برنامه زنده نسل قاسم به تهیه کنندگی امیرحسن شاه تیموری و کارگردانی امیر سینا سلیمی و با اجرای مشترک سید محمدصادق تربتیان و رامتین چیت سازان و با حضور حجت الاسلام امیر حسین کمیجانی به عنوان کارشناس و سردبیری حجت الاسلام حاجی مقصودی از شنبه ۸ مرداد به مدت سیزده شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ روی آنتن شبکه امید پخش می شود.

دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.