غبار راه در نیمه نهایی مسابقه فیلم کوتاه مهر محرم
غبار راه در نیمه نهایی مسابقه فیلم کوتاه مهر محرم
مستند غبارراه
  • 95/12/16
  • 19:33

مستند غبار راه در بین راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی مسابقه فیلم کوتاه مهر محرم، مسئول اجرایی مسابقه بین المللی فیلم کوتاه «مهر محرم» گفت: ١٧ نفر در بخش های ملی و بین المللی به مرحله نیمه نهایی این مسابقه راه یافتند.

 مسوول اجرایی مسابقه بین المللی فیلم کوتاه «مهر محرم» گفت: ١٧ نفر در بخش های ملی و بین المللی به مرحله نیمه نهایی این مسابقه راه یافتند.

میثم قدس پور روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان افزود: علیرضا فخری زاده کرمانی از کرمان با فیلم کوتاه «هاشمر»، عماد سلمانیان از خوزستان با فیلم کوتاه «رنگ آب»، هادی نادری از قم با فیلم کوتاه «مرد می خواهد»، یزدان پرونده از قم با فیلم کوتاه «روز الست»، محمدرضا عسگری از کرمان با فیلم کوتاه «حبس ابد»، الله کرم رضایی زاده از بندرانزلی با فیلم کوتاه «علم شمشیری»، سیدرضا فاتحی از کردستان با فیلم کوتاه «رسم اردیبهشت»، محمدعلی هاشم پور از بابل با فیلم کوتاه «شیرفضه»، پدرام گنجی از البرز با فیلم کوتاه «چهاردهمین نفر»، هادی نادری از قم با فیلم کوتاه «شکر و شکایت»، هادی نادری از قم با فیلم کوتاه «پروانه ها»، نیما رعد پارسا از تهران با فیلم کوتاه «ابوکوتی» در بخش ملی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
وی افزود: در بخش مستند بین المللی با موضوع راهپیمایی اربعین حسینی نیز مهدی شهسواری از تهران با فیلم کوتاه «هفتاد و سه سالگی»، محمد حاجی مقصودی از البرز با فیلم کوتاه «غبار راه»، عباس ایمانیان از سمنان با فیلم کوتاه «برقرار»، مهدی امینی از قم با فیلم کوتاه «جامانده ها» و هادی نادری از قم با فیلم کوتاه «آفتاب صبح» به این مرحله راه یافتند.
مسوول اجرایی مسابقه بین المللی فیلم کوتاه «مهر محرم» یادآور شد: برگزیدگان دومین مسابقه فیلم کوتاه «مهرمحرم» در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال که روز سه شنبه هفدهم اسفند در تالار معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معرفی و تجلیل می شوند.
نهمین سوگواره ملی و دومین مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و عکس «مهرمحرم» با انتشار فراخوان از شهریور ۹۵ آغاز و اختتامیه بخش عکس این سوگواره در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار شد و با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار سینمایی وزارت ارشاد نهمین سوگواره «مهرمحرم» در سال ١٣٩۵ به کار خود پایان خواهد داد.

مطالب مرتبط
دیـــــدگاه