قسمت نهم برنامه نسل قاسم (مجموعه محبّان امام حسن مجتبی)
قسمت نهم برنامه نسل قاسم (مجموعه محبّان امام حسن مجتبی)
برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 01/10/13
  • 22:08

قسمت نهم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۱۳ دی ۱۴۰۱ به مناسب نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی محبان امام حسن مجتبی واقع در لویزان تهران رفت.

قسمت نهم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۱۳ دی ۱۴۰۱ به مناسب نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی محبان امام حسن مجتبی واقع در لویزان تهران رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند گزارشی این مجموعه پخش شد. در این مستند گزارشی بخش هایی از فعالیت گروه سرود دانش آموزی ثقلین و تمرینات اعضای نوجوان برای آمادگی و اجرای سرودها نشان داده شد و با مربیان و دانش آموزان این مجموعه صحبت شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم گروه سرود ثقلین
گروه سرود ثقلین-مجموعه دانش آموزی محبان امام حسن مجتبی

سپس سه نفر از دانش آموزان عضو مجموعه با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند. هیئت محبان امام حسن مجتبیدر سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و کانون فرهنگی تنها ترین سردار به عنوان زیر مجموعه این هیئت از سال ۱۳۸۹ به فعالیت هایی مانند برگزاری هیئت و ویژه برنامه در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با جمعیت حدودی صد نفر، مدرسه آموزش مداحی و گروه سرود ثقلین با عضویت حدود ۴۰ نفر و باشگاه فوتبال میپردازد. گروه سرود ثقلین با اجرا در حرم مطهر رضوی و شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی یک گروه موفق و با تجربه است.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
پشت صحنه-اتاق گریم استودیو نسل قاسم

بعد از ارائه مجموعه امام حسن مجتبی حجت الاسلام احدی کارشناس برنامه به بیان نکاتی در مورد فعالیت های این مجموعه و گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم با حضور مدیر شبکه امید دکتر محمد صادق یاطنی
با حضور مدیریت شبکه امید سیما-دکتر محمد صادق باطنی

در بخش انتهایی برنامه مسابقه آنلاین با همکاری نرم افزار شاد اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین همراه شد. ۱۲۸۴۲ نفر در مسابقه این شب برنامه شرکت کردند.

دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.