قسمت پنجم برنامه نسل قاسم (باشگاه فرهنگی-ورزشی صبای البرز)
قسمت پنجم برنامه نسل قاسم (باشگاه فرهنگی-ورزشی صبای البرز)
برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 01/10/07
  • 22:36

قسمت پنجم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۷ دی ۱۴۰۱ به مناسب ایام فاطمیه به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه فرهنگی ورزشی صبای البرز واقع در استان البرز شهرستان فردیس رفت.

قسمت پنجم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۷ دی ۱۴۰۱ به مناسب ایام فاطمیه به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه فرهنگی ورزشی صبای البرز واقع در استان البرز شهرستان فردیس رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند گزارشی این مجموعه پخش شد. در این مستند گزارشی بخش هایی از تمرینات باشگاه فوتبال این مجموعه نشان داده شد و با مربیان و اعضای باشگاه صحبت شد.سپس سه نفر از بازیکنان مجموعه فرهنگی ورزشی صبای البرز با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند.ارائه اعضای باشگاه صبای البرز در حضور حجت الاسلام احدی معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به عنوان کارشناس برنامه انجام شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
پشت صحنه-استودیو نسل قاسم-شبکه امید

مجموعه صبای البرز چهار شعبه در مناطق رزکان، شهرک ارم، پارک چمران و کیانپور با عضویت بیش از ۳۵۰ نفر دانش آموز دارد. این مجموعه فعالیت خود را حدود ۳ سال قبل در کرج آغاز کرد. باشگاه فوتبال صبای البرز در طول دوران فعالیت خود عناوین و افتخارات زیادی کسب کرده است. مجموعه فرهنگی ورزشی صبای البرز جدا از فعالیت‌های ورزشی به فعالیت های فرهنگی مانند برپایی ایستگاه صلواتی در مناسبت ها، برگزاری هیئت هفتگی و ویژه برنامه ها در مناسبت های مذهبی، برگزاری اردوهای زیارتی، فعالیت های جهادی و حمایتی در زمینه محرومیت زدایی، کتاب خوانی و کلاس‌های تقویتی و… می پردازد. همزمان با ارائه اعضای مجموعه فرهنگی ورزشی صبای البرز و مطالبه نیازهای مجموعه تماس تلفنی با آقای سلیمانی ریاست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس برقرار شد و وعده کمک و یاری به این مجموعه از سوی مسئولین در پخش زنده تلویزیونی داده شد.حجت الاسلام احدی هم نکات و پیشنهادات خود را همزمان با ارائه گزارش فعالیت ها در مورد این کانون بیان کردند و بعد از ارائه مجموعه فرهنگی ورزشی صبای البرز به گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
پشت صحنه-قسمت پنجم برنامه نسل قاسم

در بخش انتهایی برنامه مسابقه آنلاین با همکاری نرم افزار شاد اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین همراه شد. ۸۸۷۵ نفر در مسابقه این شب برنامه شرکت کردند.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
پشت صحنه-اتاق گریم برنامه نسل قاسم و آماده سازی میهمانان برنامه
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.