قسمت چهارم برنامه نسل قاسم (مجموعه دانش آموزی بُرنا)
قسمت چهارم برنامه نسل قاسم (مجموعه دانش آموزی بُرنا)
برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 01/10/06
  • 23:36

قسمت چهارم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۶ دی ۱۴۰۱ به مناسب ایام فاطمیه به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی برنا واقع در استان البرز شهرک بنفشه رفت.

قسمت چهارم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۶ دی ۱۴۰۱ به مناسب ایام فاطمیه به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی برنا واقع در استان البرز شهرک بنفشه رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند گزارشی این مجموعه پخش شد. در این مستند گزارشی بخش هایی از کلاس های مهارتی این مجموعه نشان داده شد و با اساتید و دانش آموزان حاضر در این کلاس ها صحبت شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
قسمت چهارم فصل دوم نسل قاسم ۱۴۰۱-شبکه امید

سپس دو نفر از نوجوانان عضو کانون دانش آموزی بهشت منتظران مهدی که آموزشگاه برنا بخشی از فعالیت های این کانون است به عنوان نماینده مجموعه در حضور حجت الاسلام حسن مرادی به عنوان کارشناس برنامه به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند. این مجموعه با هدف تربیت نوجوانان متخصص دغدغه مند و جهادی در سه بخش کانون تربیتی آموزشگاه مهارتی و قرارگاه جهادی به فعالیت می پردازد. هیئت هفتگی، دارالقرآن، حلقه های مطالعاتی اردو ها و دوره های علمی و تربیتی ، باشگاه های ورزشی ، کلاس های مهارتی، برنامه استعدایابی ، اردوهای جهادی فعالیت های محرومیت زدایی و … بخشی از فعالیت های این مجموعه است. حجت الاسلام مرادی هم نکات و پیشنهادات خود را همزمان با ارائه گزارش فعالیت ها در مورد این کانون بیان کردند و بعد از ارائه کانون بهشت منتظران مهدی به گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند. هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
پشت صحنه قسمت چهارم برنامه تلویزیونی نسل قاسم

در بخش انتهایی برنامه مسابقه آنلاین با همکاری نرم افزار شاد اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین همراه شد. ۳۳۴۹ نفر در مسابقه این شب برنامه شرکت کردند.۴۱۲۱ نفر در مسابقه این شب برنامه شرکت کردند.

دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.