ویژه برنامه روز پدر برنامه نسل قاسم با حضور مادر شهید
ویژه برنامه روز پدر برنامه نسل قاسم با حضور مادر شهید
جشن تولد شهید 12 ساله رضا پناهی با حضور مادر شهید و گروه سرود صراط
  • 01/11/15
  • 13:20

ویژه برنامه ولادت امیرالمونین (ع) و روز پدر نسل قاسم جمعه ۱۴ بهمن با حضور مادر شهید ۱۲ ساله رضا پناهی از شبکه امید به روی آنتن رفت.

ویژه برنامه ولادت امیرالمونین (ع) و روز پدر نسل قاسم جمعه ۱۴ بهمن از شبکه امید به روی آنتن رفت.

در ابتدای این برنامه و پس از صحبت های ابتدایی مجریان، تماس تلفنی با حاج حسین یکتا فعال جهادی و مسئول جمعیت امام رضایی ها برقرار شد. حاج حسین یکتا که به دلیل زلزله اخیر در شهرستان خوی حضور داشت از وضعیت و شرایط موجود در خوی برای مخاطبین برنامه توضیحاتی را ارائه داد. در ادامه ایشان نقش نوجوانان در کمک به هموطنان زلزله زده خوی را بیان کردند. پس از اتمام ارتباط تلفنی مستندی از فعالیت های گروه های جهادی در خوی با حضور حاج حسین یکتا در برنامه پخش شد.

سپس سرود گروه نوجوان حاضر در استودیو به مناسبت ولادت امام علی (ع) اجرا شد و بعد ازاتمام سرود آیتم چالش برنامه که به مناسبت روز پدر و با همراهی مخاطبین تهیه شده پخش شد. دراین آیتم نوجوانان نسل قاسمی با پدر خود تماس می گیرندو از او برای تمام زحماتش تشکر می کنند.

اجرای گروه سرود صراط
اجرای گروه سرود صراط به مناسبت ولادت امام علی علیه السلام

در ادامه مجری برنامه رامتین چیت سازان با سرکار خانم معصومه حمامی اصل مادر شهید رضا پناهی در رابطه با این شهید نوجوان و خاطرات او گفت و گو کرد. در پایان گفت و گو با حضور نوجوانان گروه سرود کیک تولد شهید رضا پناهی در استودیو بریده شد.بعد از پخش آیتم وصیت نامه صوتی شهید رضا پناهی حجت الاسلام سید میثم مومنی کارشناس برنامه درگفت و گو با سید محمد صادق تربتیان در رابطه با این شهید و چگونگی نقش آفرینی نوجوانان درمیدان های متفاوت نکاتی را بیان کردند.آیتم مدح خوانی مداح نوجوان امیرحسین رشوند در مسجد ولایت قزوین هم هم قبل از شروع مسابقه برنامه پخش شد.

جشن تولد شهید 12 ساله رضا پناهی با حضور مادر شهید و گروه سرود صراط
جشن تولد شهید ۱۲ ساله رضا پناهی با حضور مادر شهید و گروه سرود صراط
حجت الاسلام سید میثم مومنی
کارشناس برنامه نسل قاسم – حجت الاسلام سید میثم مومنی

سپس مسابقه آنلاین با همکاری نرم افزار شاد اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند.

دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.