دو قسمت ابتدایی نسل قاسم روی آنتن رفت
دو قسمت ابتدایی نسل قاسم روی آنتن رفت
برنامه تلوزیونی نسل قاسم
  • 01/05/10
  • 14:46

دو قسمت ابتدایی برنامه تلوزیونی نسل قاسم به صورت زنده روی آنتن شبکه امید رفت. نسل قاسم ویژه برنامه محرمی شبکه امید صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران میباشد

دو قسمت ابتدایی برنامه تلویزیونی نسل قاسم از شبکه امید پخش شد. این ویژه برنامه محرمی که برای مخاطبین نوجوان آماده شده است هر شب ساعت ۲۱ به صورت زنده و تکرار آن هر روز بعد اذان ظهر از شبکه امید پخش می‌شود.

در این برنامه آقایان رامتین چیت سازان و سید محمدصادق تربتیان به عنوان مجری و حجت الاسلام امیرحسین کمیجانی به عنوان کارشناس مذهبی حضور دارند. همچنین مرشد میرزا علی هر شب دقایقی را به نقالی و پرده خوانی در برنامه می‌پردازد. میهمان حاضر در برنامه هم هر شب یک نوجوان فعال در گروه‌های جهادی است که به گزارش خدمت رسانی در حوزه مشخصی می پردازد. در این برنامه چند پویش با عنوان نسل قاسم مطرح شده که از نوجوانان خواسته می‌شود تا در آن شرکت کنند. پویش‌های ارسال ویدیو از هیئات و خدمت‌رسانی و یاری‌گری از مهمترین این پویش‌ها‌ هستند.

برنامه زنده نسل قاسم به تهیه کنندگی امیرحسن شاه تیموری و کارگردانی امیر سینا سلیمی با حضور حجت الاسلام امیر حسین کمیجانی به عنوان کارشناس و سردبیری حجت الاسلام حاجی مقصودی و حمیدرضا تقی‌خانی به عنوان نویسنده از شنبه اول محرم ۱۴۰۱ از ساعت ۲۱ تا ۲۳ از آنتن شبکه امید پخش می شود.

دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.