قسمت سوم برنامه نسل قاسم از شبکه امید روی آنتن رفت.
قسمت سوم برنامه نسل قاسم از شبکه امید روی آنتن رفت.
قسمت سوم از فصل سوم برنامه تلویزیونی نسل قاسم شبکه امید
  • 02/01/05
  • 21:44

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه راهی به سوی آسمان از قزوین بودند.این مجموعه با ایده مدالیوم در این برنامه ها حضور پیدا کردند. در این ایده مسابقه‌ای ویژه نوجوان ششم تا هشتم با هدف شناخت توانایی های نوجوانان در آیتم های فکری، خلاقیت، سرعت عمل و توانایی کار گروهی طراحی شده است…

سومین قسمت از فصل سوم برنامه نسل قاسم با اجرای رامتین چیت‌سازان و سید محمد صادق تربتیان شنبه پنجم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید به پخش شد.

قسمت سوم از فصل سوم برنامه تلویزیونی نسل قاسم شبکه امید پشت صحنه
پشت صحنه-قسمت سوم برنامه تلویزیونی نسل قاسم-شبکه امید

تمرکز برنامه در فصل سوم بر روی ارائه طرح‌ها و ایده‌های مجموعه های دانش آموزی برای حل مسائل پیرامونشان است. ۵۰ مجموعه دانش آموزی از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند که در هر قسمت دو مجموعه ایده خود را ارائه می دهند. در انتهای ارائه مجموعه ها هر کدام از کارشناسان برنامه با توجه به نکات مطرح شده ۱۰۰۰ امتیاز خود را بین مجموعه ها تقسیم می کنند و تا ۴۸ ساعت پس از پخش برنامه مخاطبین می توانند در نرم افزار شاد به ایده منتخب خود رای دهند. در نهایت ایده های برتری که امتیاز بیشتری از کارشناسان برنامه و آراء مردمی کسب کرده اند در ویژه برنامه عید فطر اعلام شده و از طرف سازمان هیئت و تشکل های اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند.

کارشناسان و داوران برنامه تلویزیونی نسل قاسم قسمت سوم محمد رحمانی محمد آزین آرش قاسمی حجت الاسلام ابوالقاسمی
کارشناسان قسمت سوم برنامه تلویزیونی نسل قاسم

در این قسمت از برنامه حجت السلام محمد رحمانی،حجت اسلام ابو القاسمی، دکتر محمد آزین و آقای آرش مقدم به عنوان کارشناس و راهنمای مجموعه‌ها حضور داشتند.

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه راهی به سوی آسمان از قزوین بودند.این مجموعه با ایده مدالیوم در این برنامه ها حضور پیدا کردند. در این ایده مسابقه‌ای ویژه نوجوان ششم تا هشتم با هدف شناخت توانایی های نوجوانان در آیتم های فکری، خلاقیت، سرعت عمل و توانایی کار گروهی طراحی شده است.

اجرای اول قسمت سوم برنامه تلویزیونی نسل قاسم مجموعه راهی به سوی آسمان قزوین با ایده مدالیوم
اجرای اول-مجموعه راهی به سوی آسمان قزوین با ایده مدالیوم

مجموعه دومی که در این قسمت از برنامه به ارائه ایده‌شان پرداختند مجموعه نوجهادانه از مشهد بودند.ایده نو جهادانه با هدف خدمت رسانی به قشر نوجوانان به خصوص نوجوانان نخبه در قشر آسیب دیده و حاشیه شهر از طریق برنامه های علمی فرهنگی و اجتماعی شک گرفته است.پس از ارائه هر گروه کارشناسان برنامه نکات و پیشنهاداتی در رابطه با ایده‌های مطرح شده را بیان کرده و به بررسی ایده‌ها پرداختند.در نهایت کارشناسان برنامه ۱۷۰۰ امتیاز به مجموعه راهی به سوی آسمان و ۲۳۰۰ امتیاز به مجموعه نوجهادانه به عنوان امتیاز اولیه اهدا کردند.

اجرای دوم مجموعه نوجهادانه مشهد با ایده نوجهادانه
اجرای دوم مجموعه نوجهادانه مشهد با ایده نوجهادانه
اجرای دوم مجموعه نوجهادانه مشهد با ایده نوجهادانه
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.