ویژه برنامه اعتکاف نسل قاسم
ویژه برنامه اعتکاف نسل قاسم
برنامه تلویزیونی نسل قاسم ویژه برنامه اعتکاف
  • 01/11/16
  • 23:14

به مناسبت فرا رسیدن ایام البیض ماه رجب و برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد مختلف ویژه برنامه نسل قاسم در رابطه با اعتکاف از شبکه امید پخش شد.

به مناسبت فرا رسیدن ایام البیض ماه رجب و برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد مختلف ویژه برنامه نسل قاسم در رابطه با اعتکاف از شبکه امید پخش شد.نسل قاسم با حضور در مسجد کمیل فرهنگسرای رازی در تهران به پوشش اعتکاف دانش‌آموزی با حضور حدود ۸۰ نفر دانش‌آموز و برنامه های مختلف ویژه معتکفین پرداخت.

اعتکاف دانش آموزی تهران مسجد کمیل برنامه نسل قاسم
اعتکاف دانش آموزی تهران – مسجد کمیل

در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵و۱۶ بهمن ویژه برنامه نسل قاسم با اجرای محمد صادق تربتیان و رامتین چیت‌سازان در صحن مسجد کمیل به صورت زنده پخش شد. تهیه مستند گزارشی از برنامه های متنوع دانش‌آموزان در مراسم اعتکاف با روایت سید محمد صادق تربتیان مجری برنامه ، پخش آیتم‌های مصاحبه و کتابخوانی با حضور دانش‌آموزان حاضر در اعتکاف، پخش زنده کلاس حجت الاسلام کمیجانی با موضوع تفکر برای معتکفین و مصاحبه رامتین چیت سازان با برگزارکنندگان این اعتکاف دانش آموزی بخش‌هایی از ویژه برنامه نسل قاسم در ایام البیض بود.همچنین در قسمت هایی از برنامه ارتباط تصویری با اعتکاف های دانش آموزی در استان‌های اراک یزد قزوین و اصفهان برقرار شد.

کلاس درس تفکر حجت الاسلام امیرحسین کمیجانی
کلاس – حجت الاسلام امیرحسین کمیجانی
پشت صحنه برنامه تلویزیونی نسل قاسم
پشت صحنه
برنامه تلویزیونی نسل قاسم پشت صحنه
پشت صحنه
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.