قسمت سوم برنامه نسل قاسم (مجموعه احلی من العسل)
قسمت سوم برنامه نسل قاسم (مجموعه احلی من العسل)
برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 01/10/05
  • 22:55

قسمت سوم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۵ دی ۱۴۰۱ به مناسب ایام فاطمیه به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی احلی من العسل فعال در منطقه حیدر آباد کرج رفت.

قسمت سوم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۵ دی ۱۴۰۱ به مناسب ایام فاطمیه به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی احلی من العسل فعال در منطقه حیدر آباد کرج رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند گزارشی این مجموعه پخش شد. در این مستند گزارشی بخش هایی از فعالیت‌های این کانون مانند حلقه های مطالعاتی، کلاس های مهارتی و فعالیت های جهادی این مجموعه نشان داده شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
پشت صحنه قسمت سوم برنامه تلویزیونی نسل قاسم

سپس یکی از نوجوانان عضو مجموعه دانش آموزی احلی من العسل به عنوان نماینده مجموعه در حضور حجت الاسلام حسن مرادی به عنوان کارشناس برنامه به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان در کانون احلی من العسل پرداخت. این مجموعه که از سال ۱۳۹۷ در منطقه حیدر آباد شهر کرج مشغول به فعالیت است. هیئت های هفتگی با جمعیت حدودی ۱۷۰ نفر از اولین برنامه های این کانون بوده است. مجموعه احلی من العسل متشکل از ده واحد است که هرکدام مشغول به فعالیت در حوزه خود است. بخش دیگری از فعالیت های این کانون برگزاری ویژه برنامه ها در مناسبت های مختلف مذهبی است. همچنین ایستگاه های صلواتی در سطح شهر در مناسبت های مختلف هم توسط نوجوانان این کانون برپا می شود. حضور و فعالیت در مدارس منطقه با برگزاری جشن تکلیف در مدارس، کاروان زیارتی سفر اربعین کربلا، فعالیت های درمانی و جهادی در ایام کرونا، برگزاری اردوهای زیارتی مشهد الرضا،اردو های جهادی و خدمات رسانی، خدمات اجتماعی محله محور و… بخشی از فعالیت های این کانون دانش آموزی است. حجت الاسلام مرادی هم نکات و پیشنهادات خود را همزمان با ارائه گزارش فعالیت ها در مورد این کانون بیان کردند و بعد از ارائه کانون احلی من العسل گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
ارائه مجموعه دانش آموزی احلی من العسل با حضور حجت الاسلام حسن مرادی

در بخش انتهایی برنامه مسابقه آنلاین با همکاری نرم افزار شاد اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین همراه شد. ۳۳۴۹ نفر در مسابقه این شب برنامه شرکت کردند.

دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.