قسمت شانزدهم برنامه نسل قاسم از شبکه امید روی آنتن رفت.
قسمت شانزدهم برنامه نسل قاسم از شبکه امید روی آنتن رفت.
حجت الاسلام محمد رحمانی داور نسل قاسم
  • 02/01/18
  • 22:07

مجموعه دختران نور با ایده طرح دلوان در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده بهبود روابط دختران نوجوان با اعضای خانواده و مهارت افزایی دختران مطرح می شود.

شانزدهمین قسمت از فصل سوم برنامه نسل قاسم با اجرای رامتین چیت‌سازان و سید محمد صادق تربتیان جمعه هجدهم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید به پخش شد.

پشت صحنه برنامه نسل قاسم
پشت صحنه-قسمت پانزدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم

تمرکز برنامه در فصل سوم بر روی ارائه طرح‌ها و ایده‌های مجموعه های دانش آموزی برای حل مسائل پیرامونشان است. ۵۰ مجموعه دانش آموزی از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند که در هر قسمت دو مجموعه ایده خود را ارائه می دهند. در انتهای ارائه مجموعه ها هر کدام از کارشناسان برنامه با توجه به نکات مطرح شده ۱۰۰۰ امتیاز خود را بین مجموعه ها تقسیم می کنند و تا ۴۸ ساعت پس از پخش برنامه مخاطبین می توانند در نرم افزار شاد به ایده منتخب خود رای دهند. در نهایت ایده های برتری که امتیاز بیشتری از کارشناسان برنامه و آراء مردمی کسب کرده اند در ویژه برنامه عید فطر اعلام شده و از طرف سازمان هیئت و تشکل های اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند.

پشت صحنه استودیو نسل قاسم
پشت صحنه-اتاق فرمان استودیو نسل قاسم

در این قسمت از برنامه حجت السلام محمد رحمانی، آقای رضا فرضی ، آقای محمد آزین و خانم نجمه قنبری به عنوان کارشناس و راهنمای مجموعه‌ها حضور داشتند.

داوران برنامه تلویزیونی نسل قاسم
داوران قسمت پانزدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه دختران نور از خراسان شمالی بودند.این مجموعه با ایده طرح دلوان در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده بهبود روابط دختران نوجوان با اعضای خانواده و مهارت افزایی دختران مطرح می شود.

مجموعه دختران نور خراسان شمالی نسل قاسم
مجموعه دختران نور خراسان شمالی برنامه نسل قاسم
اجرای اول- مجموعه دختران نور خراسان شمالی با ایده طرح دلوان

مجموعه دومی که در این قسمت از برنامه به ارائه ایده‌شان پرداختند مجموعه دخترانه حضرت زینب از استان خراسان رضوی شهرستان کاشمر بودند.این مجموعه با ایده بهشت کوچک من در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده فراهم کردن فضایی دخترانه برای رفع نیازهای دختران نوجوانان با اهداف تربیتی مد نظر است.پس از ارائه هر گروه کارشناسان برنامه نکات و پیشنهاداتی در رابطه با ایده‌های مطرح شده را بیان کرده و به بررسی ایده‌ها پرداختند.در نهایت کارشناسان برنامه۲۰۰۰امتیاز به مجموعه دختران نور و ۲۰۰۰ امتیاز به مجموعه حضرت زینب به عنوان امتیاز اولیه اهدا کردند.برنامه نسل قاسم به تهیه‌کنندگی امیرحسن شاه تیموری و سردبیری حجت‌الاسلام محمد حاجی مقصودی برای شبکه امید تولید شده است. از دیگر عوامل می توان به علی علی‌زاده و محمد حسین اسماعیلی به عنوان تدوین‌گر ،حسن مجیدیان و حمیدرضا تقی خانی به عنوان نویسنده، سعید مرتضی‌پور و مصطفی خورانی به عنوان مسئولین فضای مجازی و امیر مهدی رحیمی به عنوان مسئول هماهنگی برنامه اشاره کرد.

مجموعه دخترانه حضرت زینب خراسان رضوی کاشمر نسل قاسم
مجموعه دخترانه حضرت زینب خراسان رضوی شهرستان کاشمر نسل قاسم
اجرای دوم- مجموعه دخترانه حضرت زینب خراسان رضوی شهرستان کاشمر با ایده بهشت کوچک من
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.