قسمت ششم برنامه نسل قاسم (مجموعه شهاب نخبگان)
قسمت ششم برنامه نسل قاسم (مجموعه شهاب نخبگان)
برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 01/10/10
  • 23:38

قسمت ششم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۱۰ دی ۱۴۰۱ به مناسب نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی شهاب نخبگان واقع در محله نازی آباد تهران رفت.

قسمت ششم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۱۰ دی ۱۴۰۱ به مناسب نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی شهاب نخبگان واقع در محله نازی آباد تهران رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند گزارشی این مجموعه پخش شد. در این مستند گزارشی بخش هایی از فعالیت های مطالعاتی،تحصیلی،جهادی و ورزشی مجموعه نشان داده شد و با مربیان و دانش آموزان این مجموعه صحبت شد.سپس دو نفر از دانش آموزان عضو مجموعه با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند.ارائه اعضای مجموعه شهاب نخبگان در حضور حجت الاسلام احدی معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به عنوان کارشناس برنامه انجام شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
ارائه مجموعه دانش آموزی شهاب نخبگان، تهران-نازی آباد

مرکز شهاب نخبگان با هدف نخبه پروری و هدایت استعدادهای برتر از دوازده سال پیش قبل فعالیت خود را شروع کرده است و در حال حاضر بیش از صد و پنجاه نفر عضو دارد. در این مجموعه به غیر از برنامه های علمی که در جهت نخبه پروری و رشد تحصیلی و علمی دانش آموزان برگزار می شود به فعالیت هایی مانند برگزاری کلاس های مهارتی، فنی و خلاقیت محور ، برگزاری هیئت دانش آموزی به صورت هفتگی، برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در منطقه، برگزاری اردوهای زیارتی،علمی و تفریحی، برگزاری باشگاه ورزشی، فعالیت های خیریه در جهت محرومیت زدایی می‌پردازد. یکی از مطالبات اعضای مجموعه شهاب نخبگان فراهم شدن فضای مناسب برای برگزاری کلاس‌های علمی بود. بعد از ارائه مجموعه شهاب نخبگان حجت الاسلام احدی کارشناس برنامه به بیان نکاتی در مورد فعالیت های این مجموعه و گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
کارشناس برنامه حجت الاسلام علی احدی

در بخش انتهایی برنامه مسابقه آنلاین با همکاری نرم افزار شاد اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین همراه شد. ۹۵۷۱ نفر در مسابقه این شب برنامه شرکت کردند.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
پشت صحنه-استودیو نسل قاسم
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.