قسمت هشتم نسل قاسم روی آنتن شبکه امید رفت.
قسمت هشتم نسل قاسم روی آنتن شبکه امید رفت.
قسمت هشتم سری سوم برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 02/01/10
  • 23:26

در ایده قصه پدر دختری مسابقه‌ای مخصوص دختران و پدران با چالش‌ها و آیتم‌هایی که باعث می‌شود پدران و دختر بیشتر به هم نزدیک شوند مدنظر است

هشتمین قسمت از فصل سوم برنامه نسل قاسم با اجرای رامتین چیت‌سازان و سید محمد صادق تربتیان پنج‌شنبه دهم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید به پخش شد.

سید صادق تربتیان مجری برنامه تلویزیونی نسل قاسم
سید صادق تربتیان-مجری برنامه تلویزیونی نسل قاسم

تمرکز برنامه در فصل سوم بر روی ارائه طرح‌ها و ایده‌های مجموعه های دانش آموزی برای حل مسائل پیرامونشان است. ۵۰ مجموعه دانش آموزی از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند که در هر قسمت دو مجموعه ایده خود را ارائه می دهند. در انتهای ارائه مجموعه ها هر کدام از کارشناسان برنامه با توجه به نکات مطرح شده ۱۰۰۰ امتیاز خود را بین مجموعه ها تقسیم می کنند و تا ۴۸ ساعت پس از پخش برنامه مخاطبین می توانند در نرم افزار شاد به ایده منتخب خود رای دهند. در نهایت ایده های برتری که امتیاز بیشتری از کارشناسان برنامه و آراء مردمی کسب کرده اند در ویژه برنامه عید فطر اعلام شده و از طرف سازمان هیئت و تشکل های اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند.

پشت صحنه برنامه تلویزیونی نسل قاسم مجموعه نرجسانه همدان و بیت النور کرج
پشت صحنه-قسمت هشتم برنامه تلویزیونی نسل قاسم

در این قسمت از برنامه حجت السلام محمد رحمانی، آقای هادی زینعلی ، آقای حمید درسی و خانم فاطمه رایگانی به عنوان کارشناس و راهنمای مجموعه‌ها حضور داشتند.

کارشناسان و داوران برنامه تلویزیونی نسل قاسم حجت الاسلام محمد رحمانی هادی زینعلی فاطمه رایگانی
پشت صحنه-کارشناسان برنامه تلویزیونی نسل قاسم حجت الاسلام محمد رحمانی- اقای هادی زینعلی

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه دخترانه نرجسانه از همدان بودند.این مجموعه با ایده کافه دخترونه در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده راه‌اندازی کافه‌ای با برنامه های فرهنگی، مطالعاتی و تربیتی مخصوص دختران نوجوان مد‌نظر است.

اجرای اول قسمت هشتم برنامه تلویزیونی نسل قاسم مجموعه دانش آموزی دخترانه نرجسانه همدان با ایده کافه دخترانه
اجرای اول قسمت هشتم برنامه تلویزیونی نسل قاسم مجموعه دانش آموزی دخترانه نرجسانه همدان با ایده کافه دخترانه
اجرای اول-مجموعه دانش آموزی دخترانه نرجسانه همدان با ایده کافه دخترانه

مجموعه دومی که در این قسمت از برنامه به ارائه ایده‌شان پرداختند مجموعه دخترانه بیت النور از کرج بودند.این مجموعه با ایده قصه دختر پدری در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده مسابقه‌ای مخصوص دختران و پدران با چالش‌ها و آیتم‌هایی که باعث می‌شود پدران و دختر بیشتر به هم نزدیک شوند مدنظر است.پس از ارائه هر گروه کارشناسان برنامه نکات و پیشنهاداتی در رابطه با ایده‌های مطرح شده را بیان کرده و به بررسی ایده‌ها پرداختند.در نهایت کارشناسان برنامه۲۲۰۰امتیاز به مجموعه نرجسانه و ۱۸۰۰ امتیاز به مجموعه بیت النور به عنوان امتیاز اولیه اهدا کردند.

اجرای دوم قسمت هشتم برنامه تلویزیونی نسل قاسم مجموعه دانش آموزی دخترانه بیت النور کرج با ایده قصه پدر دختری
اجرای دوم قسمت هشتم برنامه تلویزیونی نسل قاسم مجموعه دانش آموزی دخترانه بیت النور کرج با ایده قصه پدر دختری
اجرای دوم-مجموعه دانش آموزی دخترانه بیت النور کرج با ایده قصه پدر دختری
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.