قسمت دهم نسل قاسم روی آنتن شبکه امید رفت.
قسمت دهم نسل قاسم روی آنتن شبکه امید رفت.
شهید رضا پناهی نسل قاسم
  • 02/01/12
  • 23:44

مجموعه مکتب امام زمان با ایده جلسات قرآنی تربیت محور در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده برنامه تربیتی برای نوجوانان با نگاه به مبانی قرآن و عترت مطرح می‌شود…

دهمین قسمت از فصل سوم برنامه نسل قاسم با اجرای رامتین چیت‌سازان و سید محمد صادق تربتیان شنبه دوازدهم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید به پخش شد.

صادق تربتیان و رامتین چیت سازان برنامه نسل قاسم
صادق تربتیان-رامتین چیت سازان به همراه مجموعه های شرکت کننده قسمت دهم

تمرکز برنامه در فصل سوم بر روی ارائه طرح‌ها و ایده‌های مجموعه های دانش آموزی برای حل مسائل پیرامونشان است. ۵۰ مجموعه دانش آموزی از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند که در هر قسمت دو مجموعه ایده خود را ارائه می دهند. در انتهای ارائه مجموعه ها هر کدام از کارشناسان برنامه با توجه به نکات مطرح شده ۱۰۰۰ امتیاز خود را بین مجموعه ها تقسیم می کنند و تا ۴۸ ساعت پس از پخش برنامه مخاطبین می توانند در نرم افزار شاد به ایده منتخب خود رای دهند. در نهایت ایده های برتری که امتیاز بیشتری از کارشناسان برنامه و آراء مردمی کسب کرده اند در ویژه برنامه عید فطر اعلام شده و از طرف سازمان هیئت و تشکل های اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند.

برنامه نسل قاسم شکبه امید
پشت صحنه-کارشناسان قسمت دهم برنامه نسل قاسم

در این قسمت از برنامه حجت السلام محمد رحمانی، آقای سید حسام نوربخش ، آقای حمید درسی و خانم ماجده محمدی به عنوان کارشناس و راهنمای مجموعه‌ها حضور داشتند.

پشت صحنه اتاق فرمان استودیو نسل قاسم
پشت صحنه-اتاق فرمان استودیو نسل قاسم

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه مکتب امام زمان از همدان بودند.این مجموعه با ایده جلسات قرآنی تربیت محور در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده برنامه تربیتی برای نوجوانان با نگاه به مبانی قرآن و عترت مطرح می‌شود.

مجموعه مکتب امام زمان همدان
مجموعه مکتب امام زمان همدان قسمت دهم برنامه نسل قاسم
اجرای اول قسمت دهم-مجموعه مکتب امام زمان همدان با ایده جلسات قرآنی تربیت محور

مجموعه دومی که در این قسمت از برنامه به ارائه ایده‌شان پرداختند مجموعه نوجوانان راه کربلا از شهرستان اسلامشهر استان تهران بودند.این مجموعه با ایده فیلم سینمایی مردمی در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده ساخت یک فیلم سینمایی در رابطه با شهید نوجوان رضا پناهی با همراهی مردمی مطرح می‌شود.پس از ارائه هر گروه کارشناسان برنامه نکات و پیشنهاداتی در رابطه با ایده‌های مطرح شده را بیان کرده و به بررسی ایده‌ها پرداختند.در نهایت کارشناسان برنامه۱۷۰۰امتیاز به مجموعه مکتب امام زمان و ۲۳۰۰۰ امتیاز به مجموعه نوجوانان راه کربلا به عنوان امتیاز اولیه اهدا کردند.

مجموعه نوجوانان راه کربلا
مجموعه نوجوانان راه کربلا اسلامشهر
اجرای دوم قسمت دهم-مجموعه نوجوانان راه کربلا اسلامشهر با ایده فیلم سینمایی مردمی
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.