نهمین قسمت از سری سوم نسل قاسم روی آنتن رفت.
نهمین قسمت از سری سوم نسل قاسم روی آنتن رفت.
قسمت نهم برنامه نسل قاسم
  • 02/01/11
  • 22:23

مجموعه محبان الظهور با ایده تئاتر و نمایش در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده راه‌اندازی یک گروه تئاتر ویژه نوجوانان برای اجرای نمایش‌های مذهبی مد‌نظر است.

نهمین قسمت از فصل سوم برنامه نسل قاسم با اجرای رامتین چیت‌سازان و سید محمد صادق تربتیان جمعه یازدهم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید به پخش شد. تمرکز برنامه در فصل سوم بر روی ارائه طرح‌ها و ایده‌های مجموعه های دانش آموزی برای حل مسائل پیرامونشان است. ۵۰ مجموعه دانش آموزی از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند که در هر قسمت دو مجموعه ایده خود را ارائه می دهند. در انتهای ارائه مجموعه ها هر کدام از کارشناسان برنامه با توجه به نکات مطرح شده ۱۰۰۰ امتیاز خود را بین مجموعه ها تقسیم می کنند و تا ۴۸ ساعت پس از پخش برنامه مخاطبین می توانند در نرم افزار شاد به ایده منتخب خود رای دهند. در نهایت ایده های برتری که امتیاز بیشتری از کارشناسان برنامه و آراء مردمی کسب کرده اند در ویژه برنامه عید فطر اعلام شده و از طرف سازمان هیئت و تشکل های اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند.

داوران نسل قاسم محمد رحمانی
داوران نسل قاسم محمد رحمانی حمید درسی قسمت نهم فصل سوم نسل قاسم

در این قسمت از برنامه حجت السلام محمد رحمانی، آقای هادی زینعلی ، آقای حمید درسی و خانم فاطمه رایگانی به عنوان کارشناس و راهنمای مجموعه‌ها حضور داشتند.

داوران برنامه تلویزیونی نسل قاسم
داوران قسمت نهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه محبان الظهور از تهران بودند.این مجموعه با ایده تئاتر و نمایش در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده راه‌اندازی یک گروه تئاتر ویژه نوجوانان برای اجرای نمایش‌های مذهبی مد‌نظر است.

مجموعه محبان ظهور تهران نسل قاسم
گروه تئاتر محبان ظهور
اجرای اول-مجموعه محبان ظهور تهران با ایده تئاتر و نمایش

مجموعه دومی که در این قسمت از برنامه به ارائه ایده‌شان پرداختند مجموعه انصارالمهدی از شهرستان بن استان چهارمحال بختیاری بودند.این مجموعه با ایده بازیافت چوب در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده برپا کردن کارگاه بازیافت برای اشتغال دانش‌آموزان و کمک به محیط زیست منطقه مدنظر است.پس از ارائه هر گروه کارشناسان برنامه نکات و پیشنهاداتی در رابطه با ایده‌های مطرح شده را بیان کرده و به بررسی ایده‌ها پرداختند.در نهایت کارشناسان برنامه۲۰۰۰امتیاز به مجموعه محبان الظهور و ۲۰۰۰ امتیاز به مجموعه انصار المهدی به عنوان امتیاز اولیه اهدا کردند.

مجموعه انصار المهدی چهار محال بختیاری
مجموعه انصار المهدی نسل قاسم
اجرای دوم-مجموعه انصار المهدی چهار محال بختیاری با ایده ی بازیافت چوب
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.