قسمت دوازدهم نسل قاسم روی آنتن شبکه امید رفت.
قسمت دوازدهم نسل قاسم روی آنتن شبکه امید رفت.
برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 02/01/14
  • 22:08

مجموعه دختران نورا با ایده دانامان در برنامه حضور پیدا کردند. این ایده متناسب با ویژگی های نوجوانان به منظور رفع بی انگیزگی و نداشتن برنامه برنامه ریزی و عدم آگاهی از تاثیرات مطالعه طراحی شده است

دوازدهمین قسمت از فصل سوم برنامه نسل قاسم با اجرای رامتین چیت‌سازان و سید محمد صادق تربتیان دوشنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید به پخش شد.

عوامل برنامه نسل قاسم شبکه امید
عوامل برنامه نسل قاسم (تهیه کننده: امیرحسن تیموری-مجریان برنامه: رامتین چیت سازان -صادق تربتیان-سردبیر: محمد حاجی مقصودی)

تمرکز برنامه در فصل سوم بر روی ارائه طرح‌ها و ایده‌های مجموعه های دانش آموزی برای حل مسائل پیرامونشان است. ۵۰ مجموعه دانش آموزی از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند که در هر قسمت دو مجموعه ایده خود را ارائه می دهند. در انتهای ارائه مجموعه ها هر کدام از کارشناسان برنامه با توجه به نکات مطرح شده ۱۰۰۰ امتیاز خود را بین مجموعه ها تقسیم می کنند و تا ۴۸ ساعت پس از پخش برنامه مخاطبین می توانند در نرم افزار شاد به ایده منتخب خود رای دهند. در نهایت ایده های برتری که امتیاز بیشتری از کارشناسان برنامه و آراء مردمی کسب کرده اند در ویژه برنامه عید فطر اعلام شده و از طرف سازمان هیئت و تشکل های اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند.

داوران برنامه نسل قاسم
داوران برنامه نسل قاسم قسمت دوازدهم

در این قسمت از برنامه حجت السلام محمد رحمانی، آقای سید حسام نوربخش ، آقای حمید درسی و خانم ماجده محمدی به عنوان کارشناس و راهنمای مجموعه‌ها حضور داشتند.

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه مهدیه مهرآباد از مشهد بودند.این مجموعه با ایده فراق قطع در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده نوجوانان در یک فرآیند ۵ساله استعداد های نهان و آشکار خود را کشف کرده و به تقویت و جهت دهی آنها می پردازند.

مجموعه دانش آموزی مهدیه مهرآباد
مجموعه مهدیه مهرآّباد مشهد
اجرای اول-مجموعه مهدیه مهرآّباد مشهد-با ایده فراق قطع

مجموعه دومی که در این قسمت از برنامه به ارائه ایده‌شان پرداختند مجموعه دختران نورا از شهرستان بیارجمند استان سمنان بودند.این مجموعه با ایده دانامان در برنامه حضور پیدا کردند. این ایده متناسب با ویژگی های نوجوانان به منظور رفع بی انگیزگی و نداشتن برنامه برنامه ریزی و عدم آگاهی از تاثیرات مطالعه طراحی شده است.پس از ارائه هر گروه کارشناسان برنامه نکات و پیشنهاداتی در رابطه با ایده‌های مطرح شده را بیان کرده و به بررسی ایده‌ها پرداختند.در نهایت کارشناسان برنامه۹۰۰امتیاز به مجموعه مکتب امام زمان و ۳۱۰۰ امتیاز به مجموعه نوجوانان راه کربلا به عنوان امتیاز اولیه اهدا کردند.

مجموعه دختران نورا بیارجمند سمنان
مجموعه دختران نورا سمنان
اجرای دوم- مجموعه دختران نورا بیارجمند استان سمنان-با ایده باشگاه دانامان
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.