قسمت یازدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم پخش شد.
قسمت یازدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم پخش شد.
مجموعه سید الشهدا شاهرود نسل قاسم
  • 02/01/13
  • 21:38

مجموعه انصار الشهدا با ایده شهر بازی در برنامه حضور پیدا کردند. راه اندازی یک شهربازی کوچک در مجتمع فرهنگی برای استفاده کودکان و نوجوانان و ایجاد محیط مناسب برای تفریح سالم و پر کردن اوقات فراغت مطرح می شود.

یازدهمین قسمت از فصل سوم برنامه نسل قاسم با اجرای رامتین چیت‌سازان و سید محمد صادق تربتیان یکشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید به پخش شد.

قسمت یازدهم برنامه نسل قاسم
رامتین چیت سازان و صادق تربتیان به همراه گروه های شرکت کننده در قسمت یازدهم نسل قاسم

تمرکز برنامه در فصل سوم بر روی ارائه طرح‌ها و ایده‌های مجموعه های دانش آموزی برای حل مسائل پیرامونشان است. ۵۰ مجموعه دانش آموزی از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند که در هر قسمت دو مجموعه ایده خود را ارائه می دهند. در انتهای ارائه مجموعه ها هر کدام از کارشناسان برنامه با توجه به نکات مطرح شده ۱۰۰۰ امتیاز خود را بین مجموعه ها تقسیم می کنند و تا ۴۸ ساعت پس از پخش برنامه مخاطبین می توانند در نرم افزار شاد به ایده منتخب خود رای دهند. در نهایت ایده های برتری که امتیاز بیشتری از کارشناسان برنامه و آراء مردمی کسب کرده اند در ویژه برنامه عید فطر اعلام شده و از طرف سازمان هیئت و تشکل های اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند.

پشت صحنه اتاق فرمان استودیو نسل قاسم داریوش کفایتی کارگردان
پشت صحنه-اتاق فرمان استودیو نسل قاسم داریوش کفایتی (کارگردان)

در این قسمت از برنامه حجت السلام محمد رحمانی، آقای سید حسام نوربخش ، آقای حمید درسی و خانم فاطمه رایگانی به عنوان کارشناس و راهنمای مجموعه‌ها حضور داشتند.

کارشناسان و داوران برنامه نسل قاسم
کارشناسان و داوران برنامه نسل قاسم قسمت یازدهم

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه انصار الشهدا از یزد بودند.این مجموعه با ایده شهر بازی در برنامه حضور پیدا کردند. راه اندازی یک شهربازی کوچک در مجتمع فرهنگی برای استفاده کودکان و نوجوانان و ایجاد محیط مناسب برای تفریح سالم و پر کردن اوقات فراغت مطرح می شود.

مجموعه انصارالشهدا یزد نسل قاسم
مجموعه انصار الشهدا یزد با ایده شهر بازی
اجرای اول-مجموعه انصار الشهدا یزد با ایده شهر بازی

مجموعه دومی که در این قسمت از برنامه به ارائه ایده‌شان پرداختند مجموعه سید الشهدا از شهرستان شاهرود استان سمنان بودند.این مجموعه با ایده افطاری ساده در برنامه حضور پیدا کردند.برگزاری مراسمات افطاری ساده در محلات مختلف شهر توسط نوجوانان برای عموم مردم در این طرح مطرح می شود.پس از ارائه هر گروه کارشناسان برنامه نکات و پیشنهاداتی در رابطه با ایده‌های مطرح شده را بیان کرده و به بررسی ایده‌ها پرداختند.در نهایت کارشناسان برنامه۱۷۰۰امتیاز به مجموعه انصارالشهدا و ۲۳۰۰ امتیاز به مجموعه سید الشهدا به عنوان امتیاز اولیه اهدا کردند.

مجموعه سید الشهدا شاهرود نسل قاسم
مجموعه سید الشهدا شاهرود نسل قاسم
اجرای دوم-مجموعه سید الشهدا شاهرود با ایده افطاری ساده
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.