قسمت سیزدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم پخش شد.
قسمت سیزدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم پخش شد.
برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 02/01/15
  • 23:01

مجموعه نگاره با ایده نگاهی نو در برنامه حضور پیدا کردند.در این ایده برگزاری دوره ها و کلاس های مرتبط با مهارت های هنری و رسانه ای مطرح است.

سیزدهمین قسمت از فصل سوم برنامه نسل قاسم با اجرای رامتین چیت‌سازان و سید محمد صادق تربتیان سه‌‌شنبه پانزدهم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید به پخش شد.

استودیو نسل قاسم
استودیو نسل قاسم

تمرکز برنامه در فصل سوم بر روی ارائه طرح‌ها و ایده‌های مجموعه های دانش آموزی برای حل مسائل پیرامونشان است. ۵۰ مجموعه دانش آموزی از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند که در هر قسمت دو مجموعه ایده خود را ارائه می دهند. در انتهای ارائه مجموعه ها هر کدام از کارشناسان برنامه با توجه به نکات مطرح شده ۱۰۰۰ امتیاز خود را بین مجموعه ها تقسیم می کنند و تا ۴۸ ساعت پس از پخش برنامه مخاطبین می توانند در نرم افزار شاد به ایده منتخب خود رای دهند. در نهایت ایده های برتری که امتیاز بیشتری از کارشناسان برنامه و آراء مردمی کسب کرده اند در ویژه برنامه عید فطر اعلام شده و از طرف سازمان هیئت و تشکل های اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند.

داوران برنامه نسل قاسم
کارشناسان برنامه تلویزیونی نسل قاسم قسمت سیزدهم

در این قسمت از برنامه حجت السلام محمد رحمانی، آقای سید حسام نوربخش ، آقای محمد آزین و خانم نجمه قنبری به عنوان کارشناس و راهنمای مجموعه‌ها حضور داشتند.

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه نگاره از خرم دره زنجان بودند.این مجموعه با ایده نگاهی نو در برنامه حضور پیدا کردند.در این ایده برگزاری دوره ها و کلاس های مرتبط با مهارت های هنری و رسانه ای مطرح است.

مجموعه نگاره زنجان
اجرای اول-مجموعه فرهنگی نگاره خرمدره زنجان با ایده نگاهی نو

مجموعه دومی که در این قسمت از برنامه به ارائه ایده‌شان پرداختند مجموعه فرهنگی ورزشی صبای البرز از شهرستان فردیس استان البرز بودند.این مجموعه با ایده حرفه ای شو در برنامه حضور پیدا کردند. مجموعه ورزشی و فرهنگی که در کنار فعالیت حرفه ای ورزشی به برنامه های فرهنگی و جهادی با اعضای باشگاه می پردازند.پس از ارائه هر گروه کارشناسان برنامه نکات و پیشنهاداتی در رابطه با ایده‌های مطرح شده را بیان کرده و به بررسی ایده‌ها پرداختند.در نهایت کارشناسان برنامه۲۰۰۰امتیاز به مجموعه نگاره و ۲۰۰۰ امتیاز به مجموعه صبای البرز به عنوان امتیاز اولیه اهدا کردند.

مجموعه فرهنگی ورزشی صبای البرز
باشگاه فرهنگی ورزشی صبای البرز
اجرای دوم- باشگاه فرهنگی ورزشی صبای البرز فردیس کرج با ایده حرفه ای شو
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.