قسمت هفتم برنامه نسل قاسم (مجموعه دخترانه ساجده)
قسمت هفتم برنامه نسل قاسم (مجموعه دخترانه ساجده)
برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 01/10/11
  • 23:15

قسمت هفتم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۱۱ دی ۱۴۰۱ به مناسب نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دخترانه ساجده واقع در محله کیانمهر استان البرز رفت.

قسمت هفتم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۱۱ دی ۱۴۰۱ به مناسب نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دخترانه ساجده واقع در محله کیانمهر استان البرز رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند گزارشی این مجموعه پخش شد. در این مستند گزارشی بخش هایی از فعالیت های مطالعاتی،تحصیلی،جهادی و فرهنگی مجموعه نشان داده شد.


سپس سه نفر از دانش آموزان عضو مجموعه با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند.مجموعه ساجده در سه بخش کودکانه، دخترانه و مادرانه فعالیت دارد. در بخش کودکان که مخصوص دختران زیر ۹ سال و پسران زیر ۷ سال است برنامه هایی مانند مهد قرآن، حلقه‎‌های کودکانه، سرود و جشن ها است. در بخش دخترانه فعالیت هایی مانند نقش آفرینی های هنری، برنامه های دورهمی، مسابقات ماجرا محور، نقش آفرینی در محله، فعالیت های جهادی،برنامه های علمی و تحصیلی، اردو های زیارتی، برنامه های مطالعاتی و باشگاه ورزشی برگزار می شود. این مجموعه علاوه بر فعالیت در حوزه کودکان وفعالیت برای دختران نوجوان به فعالیت هایی برای مادران هم می پردازند.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
مجموعه دانش آموزی دخترانه ساجده البرز-کیانمهر،کرج


بعد از ارائه مجموعه ساجده حجت الاسلام احدی کارشناس برنامه به بیان نکاتی در مورد فعالیت های این مجموعه و گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند. همچنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
کارشناس برنامه نسل قاسم حجت الاسلام علی احدی


در بخش انتهایی برنامه مسابقه آنلاین با همکاری نرم افزار شاد اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین همراه شد. ۱۲۲۷۱ نفر در مسابقه این شب برنامه شرکت کردند.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
پشت صحنه-استودیو نسل قاسم
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.