قسمت هفدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم پخش شد.
قسمت هفدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم پخش شد.
مجموعه قاسم بن حسن نسل قاسم
  • 02/01/19
  • 21:13

مجموعه قاسم بن حسن از شهرستان خمین استان مرکزی بودند.این مجموعه با ایده من یار مهربانم در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده ترویج کتابخوانی برای نوجوانان و چگونگی رساندن کتاب مناسب به دست مخاطب مطرح می شود.

هفدهمین قسمت از فصل سوم برنامه نسل قاسم با اجرای رامتین چیت‌سازان و سید محمد صادق تربتیان شنبه نوزدهم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید به پخش شد.

پشت صحنه استودیو نسل قاسم
پشت صحنه-آماده سازی استودیو نسل قاسم

تمرکز برنامه در فصل سوم بر روی ارائه طرح‌ها و ایده‌های مجموعه های دانش آموزی برای حل مسائل پیرامونشان است. ۵۰ مجموعه دانش آموزی از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند که در هر قسمت دو مجموعه ایده خود را ارائه می دهند. در انتهای ارائه مجموعه ها هر کدام از کارشناسان برنامه با توجه به نکات مطرح شده ۱۰۰۰ امتیاز خود را بین مجموعه ها تقسیم می کنند و تا ۴۸ ساعت پس از پخش برنامه مخاطبین می توانند در نرم افزار شاد به ایده منتخب خود رای دهند. در نهایت ایده های برتری که امتیاز بیشتری از کارشناسان برنامه و آراء مردمی کسب کرده اند در ویژه برنامه عید فطر اعلام شده و از طرف سازمان هیئت و تشکل های اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند.

داوران برنامه نسل قاسم
کارشناسان و داوران قسمت هفدهم برنامه نسل قاسم

در این قسمت از برنامه حجت السلام محمد رحمانی، آقای رضا فرضی ، آقای محمد آزین و خانم نجمه قنبری به عنوان کارشناس و راهنمای مجموعه‌ها حضور داشتند.

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه قاسم بن حسن از شهرستان خمین استان مرکزی بودند.این مجموعه با ایده من یار مهربانم در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده ترویج کتابخوانی برای نوجوانان و چگونگی رساندن کتاب مناسب به دست مخاطب مطرح می شود.

مجموعه دانش آموزی قاسم بن الحسن خمین مرکزی نسل قاسم
مجموعه دانش آموزی قاسم بن حسن خمین استان مرکزی نسل قاسم
اجرای اول- مجموعه دانش آموزی قاسم بن حسن خمین استان مرکزی با ایده من یار مهربانم

مجموعه دومی که در این قسمت از برنامه به ارائه ایده‌شان پرداختند مجموعه شهاب نخبگان از استان تهران بودند.این مجموعه با ایده کارآمد در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده یک سایت با هدف ایجاد فرهنگ کار در میان نوجوانان در دو بخش آموزشگاه و فروشگاه فعال می شود.پس از ارائه هر گروه کارشناسان برنامه نکات و پیشنهاداتی در رابطه با ایده‌های مطرح شده را بیان کرده و به بررسی ایده‌ها پرداختند.در نهایت کارشناسان برنامه۲۶۰۰امتیاز به مجموعه قاسم بن حسن و ۱۴۰۰ امتیاز به مجموعه شهاب نخبگان به عنوان امتیاز اولیه اهدا کردند.برنامه نسل قاسم به تهیه‌کنندگی امیرحسن شاه تیموری و سردبیری حجت‌الاسلام محمد حاجی مقصودی برای شبکه امید تولید شده است. از دیگر عوامل می توان به علی علی‌زاده و محمد حسین اسماعیلی به عنوان تدوین‌گر ،حسن مجیدیان و حمیدرضا تقی خانی به عنوان نویسنده، سعید مرتضی‌پور و مصطفی خورانی به عنوان مسئولین فضای مجازی و امیر مهدی رحیمی به عنوان مسئول هماهنگی برنامه اشاره کرد.

مجموعه دانش آموزی شهاب نخبگان تهران نسل قاسم
اجرای دوم-مجموعه دانش آموزی شهاب نخبگان تهران با ایده کارآمد
رأی دهی به مجموعه شهاب نخبگان تهران و مجموعه قاسم بن حسن خمین
رأی دهی به مجموعه های شرکت کننده در قسمت هفدهم
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.