قسمت چهارم ویژه برنامه ماه رمضان نسل قاسم پخش شد.
قسمت چهارم ویژه برنامه ماه رمضان نسل قاسم پخش شد.
قسمت چهارم برنامه تلویزیونی نسل قاسم از شبکه امید
  • 02/01/06
  • 22:14

در ایده ماه راه اندازی هیئت دخترانه با ویژگی ها و و نکات منحصر بفرد برای هویت دهی به دختران نوجوان مطرح می‌شود

چهارمین قسمت از فصل سوم برنامه نسل قاسم با اجرای رامتین چیت‌سازان و سید محمد صادق تربتیان یکشنبه ششم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید به پخش شد.

پشت صحنه قسمت چهارم از فصل سوم برنامه تلویزیونی نسل قاسم
پشت صحنه-قسمت چهارم برنامه تلویزیونی نسل قاسم

تمرکز برنامه در فصل سوم بر روی ارائه طرح‌ها و ایده‌های مجموعه های دانش آموزی برای حل مسائل پیرامونشان است. ۵۰ مجموعه دانش آموزی از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند که در هر قسمت دو مجموعه ایده خود را ارائه می دهند. در انتهای ارائه مجموعه ها هر کدام از کارشناسان برنامه با توجه به نکات مطرح شده ۱۰۰۰ امتیاز خود را بین مجموعه ها تقسیم می کنند و تا ۴۸ ساعت پس از پخش برنامه مخاطبین می توانند در نرم افزار شاد به ایده منتخب خود رای دهند. در نهایت ایده های برتری که امتیاز بیشتری از کارشناسان برنامه و آراء مردمی کسب کرده اند در ویژه برنامه عید فطر اعلام شده و از طرف سازمان هیئت و تشکل های اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند.

داوران و کارشناسان قسمت چهارم برنامه تلویزیونی نسل قاسم ماجده محمدی محمد آزین محمد رحمانی مهدی رضایی
کارشناسان قسمت چهارم برنامه تلویزیونی نسل قاسم

در این قسمت از برنامه حجت السلام محمد رحمانی، دکتر محمد آزین، آقای مهدی رضایی و خانم ماجده محمدی به عنوان کارشناس و راهنمای مجموعه‌ها حضور داشتند.

داوران و کارشناسان قسمت چهارم برنامه تلویزیونی نسل قاسم ماجده محمدی محمد آزین محمد رحمانی مهدی رضایی
کارشناسان قسمت چهارم برنامه تلویزیونی نسل قاسم

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه هالوژن از مشهد ،خراسان رضوی بودند.این مجموعه با ایده قهرمان محله در این برنامه ها حضور پیدا کردند. در این ایده نوجوانان باید مسائل خرد و کلان محله خود را پیدا و مطرح کنند با کمک مجموعه به حل این مسائل بپردازند.

قسمت چهارم برنامه تلویزیونی نسل قاسم از شبکه امید
مجموعه دانش آموزی هالوژن مشهد  خراسان رضوی اجرای اول قسمت چهارم برنامه تلویزیونی نسل قاسم پخش از شبکه امید
اجرای اول-مجموعه دانش آموزی هالوژن مشهد با ایده قهرمان محله

مجموعه دومی که در این قسمت از برنامه به ارائه ایده‌شان پرداختند مجموعه ماه از تهران بودند.در ایده ماه راه اندازی هیئت دخترانه با ویژگی ها و و نکات منحصر بفرد برای هویت دهی به دختران نوجوان مطرح می‌شود.پس از ارائه هر گروه کارشناسان برنامه نکات و پیشنهاداتی در رابطه با ایده‌های مطرح شده را بیان کرده و به بررسی ایده‌ها پرداختند.در نهایت کارشناسان برنامه ۱۷۰۰امتیاز به مجموعه هالوژن و ۲۳۰۰ امتیاز به مجموعه ماه به عنوان امتیاز اولیه اهدا کردند.

مجموعه دانش آموزی ماه تهران
اجرای دوم مجموعه دانش آموزی ماه تهران با ایده ماه
اجرای دوم-مجموعه دانش آموزی ماه تهران با ایده ماه
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.