چهاردهمین قسمت برنامه نسل قاسم از شبکه امید پخش شد.
چهاردهمین قسمت برنامه نسل قاسم از شبکه امید پخش شد.
قسمت چهاردهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 02/01/16
  • 22:50

مجموعه امام محمد باقر با ایده خونه راهی در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده فعالیت نوجوانان برای رسیدگی به محله شهید هرندی تهران و مسئله اعتیاد در این منطقه مطرح می شود.

چهاردهمین قسمت از فصل سوم برنامه نسل قاسم با اجرای رامتین چیت‌سازان و سید محمد صادق تربتیان چهارشنبه شانزدهم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید به پخش شد.

پشت صحنه نسل قاسم
پشت صحنه-قسمت چهاردهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم

تمرکز برنامه در فصل سوم بر روی ارائه طرح‌ها و ایده‌های مجموعه های دانش آموزی برای حل مسائل پیرامونشان است. ۵۰ مجموعه دانش آموزی از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند که در هر قسمت دو مجموعه ایده خود را ارائه می دهند. در انتهای ارائه مجموعه ها هر کدام از کارشناسان برنامه با توجه به نکات مطرح شده ۱۰۰۰ امتیاز خود را بین مجموعه ها تقسیم می کنند و تا ۴۸ ساعت پس از پخش برنامه مخاطبین می توانند در نرم افزار شاد به ایده منتخب خود رای دهند. در نهایت ایده های برتری که امتیاز بیشتری از کارشناسان برنامه و آراء مردمی کسب کرده اند در ویژه برنامه عید فطر اعلام شده و از طرف سازمان هیئت و تشکل های اسلامی مورد حمایت قرار می گیرند

داوران برنامه نسل قاسم
رای دهی داوران قسمت چهاردهم برنامه نسل قاسم

در این قسمت از برنامه حجت السلام محمد رحمانی، آقای سید حسام نوربخش ، آقای محمد آزین و خانم نجمه قنبری به عنوان کارشناس و راهنمای مجموعه‌ها حضور داشتند.

اولین گروهی که به ارائه ایده خودشان در این قسمت پرداختند مجموعه امام محمد باقر از تهران بودند.این مجموعه با ایده خونه راهی در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده فعالیت نوجوانان برای رسیدگی به محله شهید هرندی تهران و مسئله اعتیاد در این منطقه مطرح می شود.

مجموعه امام محمد باقر تهران نسل قاسم
مجموعه امام محمد باقر نسل قاسم
اجرای اول- مجموعه امام محمد باقر تهران با ایده خونه راهی

مجموعه دومی که در این قسمت از برنامه به ارائه ایده‌شان پرداختند مجموعه جهادی امام رضا از شهرستان جویبار استان مازندران بودند.این مجموعه با ایده آتش به اختیار در برنامه حضور پیدا کردند. در این ایده تلاش نوجوانان در راستای بر طرف کردن کمبود ها در منطقه و ساخت مجموعه ورزشی مناسب برای استفاده نوجوانان مطرح می شود.پس از ارائه هر گروه کارشناسان برنامه نکات و پیشنهاداتی در رابطه با ایده‌های مطرح شده را بیان کرده و به بررسی ایده‌ها پرداختند.در نهایت کارشناسان برنامه۲۳۰۰امتیاز به مجموعه امام محمدباقر و ۱۷۰۰ امتیاز به مجموعه امام رضا به عنوان امتیاز اولیه اهدا کردند.

مجموعه جهادی امام رضا جویبار نسل قاسم
گروه جهادی امام رضا جویبار نسل قاسم
اجرای دوم-مجموعه جهادی امام رضا جویبار مازندران با ایده آتش به اختیار
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.