قسمت هشتم برنامه نسل قاسم (مجموعه مساجد تدبر محور)
قسمت هشتم برنامه نسل قاسم (مجموعه مساجد تدبر محور)
برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 01/10/12
  • 21:56

قسمت هشتم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۱۲ دی ۱۴۰۱ به مناسب نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت زنده از شبکه امید پخش شدبه سراغ مجموعه مساجد تدبر محور واقع در تهران رفت.

قسمت هشتم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در۱۲ دی ۱۴۰۱ به مناسب نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه مساجد تدبر محور واقع در تهران رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند گزارشی این مجموعه پخش شد. در این مستند گزارشی بخش هایی از فعالیت های مطالعاتی، تحصیلی و قرآنی مجموعه نشان داده شد و با مربیان و دانش آموزان این مجموعه صحبت شد.سپس دو نفر از دانش آموزان عضو مجموعه با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند.

شبکه مساجد تدبر محور فعالیت هایی مانند برگزاری کلاس های تدبر در قرآن، برگزاری اردو علمی ۷۰ روزه برای کنکوری ها، برگزاری هیئت هفتگی و ویژه برنامه های مناسبتی، کلاس های مهارتی،اردو های زیارتی و علمی، برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی درمنطقه، دیدار با خانواده شهدا، کلاس ها و حلقات علمی، برپایی ایستگاه های صلواتی ، گروه سرود و گروه تئاتر و برگزاری نمایشگاه های محتوایی را در برنامه خود دارد. بعد از ارائه مجموعه مساجد تدبر محور حجت الاسلام حسن علی خوئینی کارشناس برنامه به بیان نکاتی در مورد فعالیت های این مجموعه و گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم
مجموعه دانش آموزی مساجد تدبر محور-تهران

در بخش انتهایی برنامه مسابقه آنلاین با همکاری نرم افزار شاد اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین همراه شد. ۱۱۵۸۹ نفر در مسابقه این شب برنامه شرکت کردند.

پشت صحنه برنامه تلویزیونی نسل قاسم
پشت صحنه-استودیو نسل قاسم
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.