قسمت نوزدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه مدافعان ولایت)
قسمت نوزدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه مدافعان ولایت)
قسمت نوزدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم پخش از شبکه امید
  • 01/12/05
  • 22:46

قسمت نوزدهم از سری دوم برنامه نسل قاسم که در ۵ اسفند ۱۴۰۱ به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی مدافعان ولایت در محله سبزدشت شهرستان بهارستان تهران رفت.

قسمت نوزدهم از سری دوم برنامه نسل قاسم که در ۵ اسفند ۱۴۰۱ به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی مدافعان ولایت در محله سبزدشت شهرستان بهارستان تهران رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند تهیه شده از فعالیت‌های مجموعه مدافعان ولایت پخش شد. در این مستند بخشی از کلاس حل مشکل و مطالبه گری،مسئله یابی و کنش اجتماعی این مجموعه به نمایش گذاشته شد و با مربیان و دانش آموزان این مجموعه صحبت شد.

ارائه مجموعه دانش آموزی مدافعان ولایت تهران شهرستان بهارستان
ارائه مجموعه دانش آموزی مدافعان ولایت تهران شهرستان بهارستان

سپس چند نفر از دانش آموزان عضو مجموعه با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند. کلاس مهارت های تشکیلاتی، طرح مطالعاتی در حوزه کتب دفاع مقدس و زندگی‌نامه شهدا،اردوی زیارتی مشهد الرضا(ع)،کلاس‌های ویژه والدین،گروه تئاتر آیینی،سلسله جلسات مطالبه گری و بصیرت افزایی و برگزاری دسته قایم بن الحسن بخشی از برنامه‌های این مجموعه است. بعد از ارائه مجموعه محسن الزهرا حجت الاسلام محمد رحمانی کارشناس برنامه به بیان نکاتی در مورد فعالیت های این مجموعه و گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

قسمت نوزدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم پخش از شبکه امید
کارشناس برنامه-حجت الاسلام محمد رحمانی

در انتها با همکاری نرم افزار شاد مسابقه برنامه اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین هم همراه شد.

پشت صحنه اتاق گریم استودیو نسل قاسم
پشت صحنه-اتاق گریم استودیو نسل قاسم
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.