قسمت دهم برنامه نسل قاسم (مجموعه زوّار الزهرا)
قسمت دهم برنامه نسل قاسم (مجموعه زوّار الزهرا)
صادق تربتیان برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 01/10/14
  • 23:56

سمت دهم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در ۱۴ دی ۱۴۰۱ به مناسب نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی زوار الزهرا(س) واقع در محله شهید هرندی تهران رفت.

قسمت دهم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در ۱۴ دی ۱۴۰۱ به مناسب نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار سلیمانی به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی زوار الزهرا(س) واقع در محله شهید هرندی تهران رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند گزارشی این مجموعه پخش شد. در این مستند گزارشی بخش هایی از جلسات شورا،حلقه های مطالعاتی و فعالیت های محرومیت زدایی این کانون به نمایش گذاشته شد و با مربیان و دانش آموزان این مجموعه صحبت شد.

مستند مجموعه دانش آموزی زوار الزهرا
پخش مستند مجموعه دانش آموزی زوار الزهرا تهران

سپس سه نفر از دانش آموزان عضو مجموعه با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند. مرکز نیکوکاری رنگ خدا با برگزاری اردوهای جهادی،کمپ ترک اعتیاد و رسیدگی به آسمان خواب ها به فعالیت های محرومیت زدایی در منطقه شهید هرندی می‌پردازد. برگزاری باشگاه های ورزشی در رشته های کیوکوشین، جودو و فوتبال ، برگزاری حلقه های مطالعاتی، کلاس های تقویتی برنامه های علمی، اردوهای زیارتی و تفریحی، مشاوره تحصیلی و خانواده،هیئت هفتگی و ویژه برنامه های مناسبتی در اعیاد و ایام شهادت ائمه از برنامه ها و فعالیت های این کانون است. بعد از ارائه مجموعه زوار الزهرا حجت الاسلام احدی کارشناس برنامه به بیان نکاتی در مورد فعالیت های این مجموعه و گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

حجت الاسلام علی احدی کارشناس جهادی برنامه تلویزیونی نسل قاسم
نقد و بررسی مجموعه دانش آموزی زوار الزهرا توسط کارشناس برنامه نسل قاسم-حجت الاسلام علی احدی

در بخش انتهایی برنامه مسابقه آنلاین با همکاری نرم افزار شاد اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین همراه شد. ۱۳۹۶۰ نفر در مسابقه این شب برنامه شرکت کردند.

دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.