قسمت یازدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه دخترانه آنسه)
قسمت یازدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه دخترانه آنسه)
قسمت یازدهم برنامه نسل قاسم روز مادر مجری:صداق تربتیان و رامتین چیت سازان
  • 01/10/23
  • 21:58

قسمت یازدهم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در ۲۳ دی ۱۴۰۱ به مناسب ولادت حضرت زهرا و روز مادر به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی دخترانه آنسه(س)واقع در تهران خاوران محله اتابک مسجد جامع حضرت قمربنی هاشم (ع) رفت.

قسمت یازدهم از سری جدید برنامه نسل قاسم که در ۲۳ دی ۱۴۰۱ به مناسب ولادت حضرت زهرا و روز مادر به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی دخترانه آنسه(س)واقع در تهران خاوران محله اتابک مسجد جامع حضرت قمربنی هاشم (ع) رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، وتبریک روز مادر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) آیتم چالش برنامه که به مناسبت روز مادر و با همراهی مخاطبین تهیه شده پخش شد. دراین آیتم نوجوانان نسل قاسمی به مادر خود ابراز محبت می‌کنند و از او برای تمام زحماتش تشکر می کنند. پس از پخش آیتم روز مادر مسابقه آنلاین به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) از حدیث کساء با همکاری نرم افزار شاد اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین همراه شد. ۴۳۳۲نفر در مسابقه این شب برنامه شرکت کردند.

قسمت یازدهم برنامه نسل قاسم روز مادر مجری:صداق تربتیان و رامتین چیت سازان
رامتین چیت سازان و صادق تربتیان مجری برنامه تلویزیونی نسل قاسم

سپس مستند گزارشی این مجموعه پخش شد. در این مستند گزارشی از پایگاه سلامت و فعالیت های درمانی زیر نظر این کانون کلاس های آموزشی و تقویتی بازی ها و سرگرمی های هدفمند ، حلقه ها و گعده های مطالعاتی و مباحثاتی و کلاس های قرآن این مجموعه به نمایش گذاشته شد و با مربیان و دانش آموزان این مجموعه صحبت شد.سپس سه نفر از دانش آموزان عضو مجموعه با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند. برنامه سه شنبه های مهدوی کلاس ویژه مادران، کافه نوجوان، دورهمی هدفمند نوجوانان کلاس لذت زندگی با قرآن افتتاح خانه سلامت، بسته بندی و توزیع ارزاق برای نیازمندان،تهیه و اهدای جهیزیه و سیسمونی و تهیه و اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان از برنامه ها و فعالیت های این کانون است.

برنامه تلویزیونی نسل قاسم مجموعه دانش آموزی دخترانه آنسه
ارائه مجموعه دانش آموزی دخترانه آنسه-تهران

بعد از ارائه مجموعه آنسه حجت الاسلام خوئینی کارشناس برنامه به بیان نکاتی در مورد فعالیت های این مجموعه و گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.در قسمتی از برنامه هم ارتباط تلفنی با حجت الاسلام مصطفی اینانلو مسئول مجموعه دانش آموزی زوار الزهرا (س) برقرار شد و در رابطه با تاثیرات و واکنش های پس از پخش برنامه نسل قاسم در رسیدگی به محله و محرومین صحبت شد.

پشت صحنه برنامه نسل قاسم تنظیم نور
پشت صحنه-استودیو نسل قاسم
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.