قسمت دوازدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه دارالقرآن یاسین)
قسمت دوازدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه دارالقرآن یاسین)
قسمت دوازدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 01/10/30
  • 23:19

قسمت دوازدهم از سری دوم برنامه نسل قاسم که در ۳۰ دی ۱۴۰۱ به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی دارالقرآن یاسین واقع در آبیک قزوین رفت.

قسمت دوازدهم از سری دوم برنامه نسل قاسم که در ۳۰ دی ۱۴۰۱ به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی دارالقرآن یاسین واقع در آبیک قزوین رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه،سپس مستند گزارشی این مجموعه پخش شد. در این مستند گزارشی از برنامه قرائت زیارت عاشورای جمعی، کلاس قرائت قرآن مقدماتی، کلاس معرفت شناسی، کلاس آموزش مهارت‌های رسانه‌ای وبرنامه های تفریحی این مجموعه به نمایش گذاشته شد و با مربیان و دانش آموزان این مجموعه صحبت شد.سپس چند نفر از دانش آموزان عضو مجموعه با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند.

ارائه مجموعه دانش آموزی دارالقرآن یاسین قزوین
ارائه مجموعه دانش آموزی دارالقرآن یاسین-قزوین

این مجموعه به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب و نوجوان متعهد،متعبد و متخصص است و با توجه به نیازهای نوجوانان در این دوره سنی برنامه‌هایی مانند مسابقه فرمانده،اردوی کوهنوردی،کلاس‌های قرآنی،تحصیلی،معرفتی، اعتقادی و مهارتی ،اعتکاف دانش آموزی،برنامه های تفریحی،اردوهای زیارتی،هیئت‌های دانش آموزی در مدارس و فعالیت‌های جهادی و نیکوکارانه را برگزار می کند. بعد از ارائه مجموعه آنسه حجت الاسلام خوئینی کارشناس برنامه به بیان نکاتی در مورد فعالیت های این مجموعه و گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

پشت صحنه برنامه نسل قاسم اتاق گریم
پشت صحنه برنامه نسل قاسم-اتاق گریم

در انتها با همکاری نرم افزار شاد مسابقه برنامه اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین هم همراه شد.

دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.