قسمت هجدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه شهید آوینی)
قسمت هجدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه شهید آوینی)
قسمت هجدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم پخش از شبکه امید
  • 01/11/29
  • 01:25

قسمت هجدهم از سری دوم برنامه نسل قاسم که در ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی شهید آوینی در مسجد النبی قزوین رفت.

قسمت هجدهم از سری دوم برنامه نسل قاسم که در ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی شهید آوینی در مسجد النبی قزوین رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند تهیه شده از فعالیت‌های مجموعه شهید آوینی پخش شد. در این مستند بخش‌هایی از کلاس عکاسی،کلاس پرورش گل و گیاه،کارگاه بازیسازی رایانه‌ای پخش فیلم و سینمای مسجد به نمایش گذاشته شد و با مربیان و دانش آموزان این مجموعه صحبت شد.

ارائه مجموعه دانش آموزی شهید آوینی قزوین
ارائه مجموعه دانش آموزی شهید آوینی-قزوین

سپس چند نفر از دانش آموزان عضو مجموعه با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند. از سال ۱۳۷۶ این مجموعه فعالیت خود را آغاز کرد. برگزاری یابود شهدا برای عموم مردم شهر،برنامه های تربیتی،برگزاری کلاس‌های صمیمانه در رابطه با مسائل اجتماعی،سیاسی و فرهنگی، برگزاری رقابت های علمی و فنی، کلاس های آشنایی با مهارت های فنی،کلاس‌ها و رقابت های زندگی در شرایط سخت، برگزاری هیئت هفتگی برگزاری اردوهای زیارتی،گروه سرود، فعالیت های رسانه ای، برگزاری جشن ها و مراسمات در مناسبات و برگزاری کلاس های ویژه والدین بخشی از برنامه‌های این مجموعه است. بعد از ارائه مجموعه محسن الزهرا حجت الاسلام محمد رحمانی کارشناس برنامه به بیان نکاتی در مورد فعالیت های این مجموعه و گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

قسمت هفدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم
کارشناس برنامه-حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور

در انتها با همکاری نرم افزار شاد مسابقه برنامه اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین هم همراه شد.

دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.