قسمت هفدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه راهی به سوی آسمان)
قسمت هفدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه راهی به سوی آسمان)
قسمت هفدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 01/11/21
  • 23:42

قسمت هفدهم از سری دوم برنامه نسل قاسم که در ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی راهی به سوی آسمان در مسجد ولایت خیابان شهید بابایی قزوین رفت.

قسمت هفدهم از سری دوم برنامه نسل قاسم که در ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی راهی به سوی آسمان در مسجد ولایت خیابان شهید بابایی قزوین رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند تهیه شده از فعالیت‌های مجموعه راهی به سوی آسمان پخش شد. در این مستند بخش‌هایی از حلقه های معرفتی،دورخوانی قرآن، اتاق فکر تولید محتوا و ایده‌پردازی و برنامه های تفریحی مجموعه به نمایش گذاشته شد و با مربیان و دانش آموزان این مجموعه صحبت شد.

ارائه مجموعه دانش آموزی راهی به سوی آسمان قزوین
ارائه مجموعه دانش آموزی راهی به سوی آسمان-قزوین

سپس چند نفر از دانش آموزان عضو مجموعه با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند. از سال ۱۳۷۸ فعالیت هیئت خادمان مهدی(عج)با برگزاری هیئت هفتگی و ویژه برنامه های مناسبتی آغاز شد. امروزه فعالیتهای خیریه در حاشیه قزوین،مهدکودک آسمان برای تربیت کودکان،فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای عموم مردم،برنامه‌های تربیتی در قالب برنامه های معرفتی، برنامه های اردویی و تهیه تدوین محتوای تربیتی مناسب برای نوجوان بخشی بخشی از برنامه‌های این مجموعه است. بعد از ارائه مجموعه محسن الزهرا حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور کارشناس برنامه به بیان نکاتی در مورد فعالیت های این مجموعه و گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.در بخشی از این برنامه با مراسم جشن واقع در میدان آزادی تهران هم ارتباطی برقرار شد و تصاویر این جشن به صورت مستقیم در برنامه نسل قاسم پخش شد.

کارشناس برنامه حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور
کارشناس برنامه-حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور

در انتها با همکاری نرم افزار شاد مسابقه برنامه اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین هم همراه شد.

پشت صحنه_استودیو نسل قاسم شبکه امید
پشت صحنه-استودیو نسل قاسم
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.