قسمت سیزدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه محسن الزهرا)
قسمت سیزدهم برنامه نسل قاسم (مجموعه محسن الزهرا)
قسمت سیزدهم برنامه تلویزیونی نسل قاسم
  • 01/11/07
  • 23:16

قسمت سیزدهم از سری دوم برنامه نسل قاسم که در ۷ بهمن ۱۴۰۱ به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی محسن الزهرا در مسجد صاحب الزمان قزوین رفت.

قسمت سیزدهم از سری دوم برنامه نسل قاسم که در ۷ بهمن ۱۴۰۱ به صورت زنده از شبکه امید پخش شد به سراغ مجموعه دانش آموزی محسن الزهرا در مسجد صاحب الزمان قزوین رفت. پس از صحبت های ابتدایی مجریان برنامه، مستند تهیه شده از فعالیت‌های مجموعه محسن الزهرا(س)پخش شد. در این مستند بخش‌هایی از کلاس علمی، گروه سرود ،برنامه‌های تفریحی و توزیع غذا در میان آسمان خواب ها به نمایش گذاشته شد و با مربیان و دانش آموزان این مجموعه صحبت شد.

ارائه مجموعه محسن الزهرا
ارائه مجموعه محسن الزهرا

سپس چند نفر از دانش آموزان عضو مجموعه با حضور در استدیو برنامه نسل قاسم به معرفی و ارائه گزارش فعالیت هایشان پرداختند. برگزاری مراسمات جشن و همایشات در مناسبت‌هایی مانند روز پدر روز مادر و میلاد ائمه،برگزاری کلاس های علمی،مهارتی و اعتقادی برگزاری مسابقات برای دانش‌آموزان،برگزاری حلقه‌های مطالعاتی،تشکیل گروه سرود،برگزاری رقابت‌های ورزشی و تفریحی،برگزاری کلاس‌های آشنایی با مشاغل،برگزاری باشگاهی ورزشی در رشته‌های ژیمناستیک،دفاع شخصی و فوتسال، برگزاری برنامه‌های مناسبتی در ولادت‌ها و شهادت‌ها، برگزاری اردو های زیارتی و تفریحی، برگزاری کلاس برای والدین و خانواده‌ها و فعالیت‌های جهادی در زمینه محرومیت زدایی بخشی از برنامه‌های این مجموعه است. بعد از ارائه مجموعه محسن الزهرا حجت الاسلام میثم مومنی کارشناس برنامه به بیان نکاتی در مورد فعالیت های این مجموعه و گفت و گو با مجری برنامه در رابطه با چگونگی فعالیت های فرهنگی و جهادی و انتقال تجربه در این زمینه پرداختند.هم چنین آیتم هایی کوتاه با حضور اعضای این مجموعه در میان بخش های مختلف برنامه پخش شد.

سخنرانی کارشناس برنامه نسل قاسم حجت الاسلام سید میثم مومنی
کارشناس برنامه-حجت الاسلام سید میثم مومنی

در انتها با همکاری نرم افزار شاد مسابقه برنامه اجرا شد که همزمان با طرح سوالات در برنامه مخاطبین ۱۵ ثانیه فرصت دارند به هر کدام از ده سوال چهار گزینه ای در کانال برنامه نسل قاسم در نرم افزار شاد پاسخ دهند. این مسابقه با استقبال فوق العاده مخاطبین هم همراه شد.

پشت صحنه هماهنگی قبل آنتن
پشت صحنه-هماهنگی قبل آنتن-مجموعه دانش آموزی محسن الزهرا
دیـــــدگاه

نظرات بسته شده است.